جلسه هم اندیشی اساتید و روسای بیمارستانهای کودکان استانهای تهران، البرز و آذربایجانشرقی



جلسه هم اندیشی اساتید و روسای بیمارستانهای کودکان استانهای تهران، البرز و آذربایجانشرقی در شرکت داروسازی شهید قاضی


🔷جلسه هم اندیشی اساتید و روسای بیمارستانهای کودکان استانهای تهران، البرز و آذربایجانشرقی در شرکت داروسازی شهید قاضی با حضور دبیر شورای عالی بیمه و دبیر انجمن نوزادان کشور
🔹امروز جمعه ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۰ نشست علمی در مورد تولید محصولات ویژه نوزادان با حضور دکتر افجه ای دبیر انجمن نوزادان و دکتر رضوی دبیر شورای عالی بیمه کشور و جمعی از روسای بیمارستانهای کودکان استانهای تهران، البرز و آذربایجان شرقی به میزبانی داروسازی شهید قاضی، بزرگترین تولید کننده داروهای تزریقی و بیمارستانی در کشور  برگزار گردید.
🔹در ابتدای این جلسه دکتر باسمنجی مدیرعامل داروسازی شهید قاضی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س)  و عرض خیر مقدم،  به تشریح فعالیتهای این مجموعه و جایگاه آن در تولید محصولات تزریقی و بیمارستانی در کشور پرداختند. 
در ادامه جلسه هم اندیشی بصورت پرسش و پاسخ و با محوریت تامین و تولید داروهای ویژه نوزادان برگزار شده و مطالبی در مورد تکنولوژی BFS و محصولات انحصاری تولیدی ویژه نوزادان توسط واحد تحقیق و توسعه این شرکت ارائه گردید.
🔹 پایان بخش برنامه بازدید مهمانان از خطوط تولید و آزمایشگاههای کنترل کیفیت  داروسازی شهید قاضی بود که جهت تامین نیاز مراکز درمانی و بیمارستانی، کلیه خطوط تولید سرم، ویال و آمپول های آن با همت همکاران این مجموعه در روزهای تعطیل نیز در حال تولید می باشد.
 


پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *