حضور سفیر کوبا در داروسازی شهید قاضی



حضور سفیر کوبا در داروسازی شهید قاضی


🔹چهارشنبه مورخه ۱۴۰۱.۱.۳۱  سفیر کشور کوبا با همراهی چند تن از متخصصان دارویی این کشور از جمله مدیر ارشد شرکت FarmaCuba با همراهی برخی مقامات ارشد استانی در شرکت داروسازی شهید قاضی حضور پیدا کردند.
🔹 در این نشست آقای آلبرتو گونزالس کاسالس سفیر کوبا در ایران ضمن معرفی تیم همراه که از متخصصین دارویی این کشور بودند، اعلام نیاز و آمادگی هرگونه همکاری در زمینه های مختلف دارویی را اعلام کردند. سپس دکتر باسمنجی مدیر عامل داروسازی شهید قاضی ضمن خوش آمدگویی و معرفی مدیران حاضر در جلسه شرح مختصری در خصوص تاریخچه شرکت، محصولات تولیدی و اقدامات کمی و کیفی انجام شده در راستای افزایش سطح استانداردهای دارویی و برنامه‌های توسعه ای آتی ارائه دادند.
بازدید از خطوط تولید، انبارها، آزمایشگاههای کنترل کیفیت و بخش تحقیق و توسعه بخش بعدی این برنامه بود. 
🔹 سفیر کوبا ضمن ابراز رضایت از این بازدید و اشاره به توان بالای کیفی شرکت داروسازی شهید قاضی ابراز امیدواری کرد همکاریهای دوجانبه منجر به صادرات داروهای مورد نیاز آن کشور از شرکت داوسازی شهید قاضی و همچنین انتقال دانش فنی گردد.
در پایان  تفاهم نامه همکاری بین نماینده گروه دارویی FarmaCuba و دکتر باسمنجی مدیرعامل داروسازی شهیدقاضی و سفیر کوبا در حضور نماینده وزارت امور خارجه در شمال غرب کشور امضا گردید.


پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *