افتتاحیه و اخذ مجوز مرکز آموزش بین کارگاهی شرکت داروسازی شهیدقاضی



افتتاحیه و اخذ مجوز مرکز آموزش بین کارگاهی شرکت داروسازی شهیدقاضی


🔹دوم مرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور دکتر کلامی معاون امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی ، دکتر فتحی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی و دکتر مشایخی مدیر کل آموزش فنی حرفه ای و دکتر پرنیان رئیس سازمان صمت استان آذربایجانشرقی و دکتر پاشایی فرماندار شهرستان بستان آباد مراسم اعطای مجوز مرکز آموزش بین کارگاهی شرکت داروسازی شهید قاضی برگزار شد.
🔹 دکتر باسمنجی ضمن خیر مقدم به مهمانان به شرح مسائل آموزشی شرکت پرداختند ، همچنین ایشان اعلام کردند صتعت داروسازی یک صنعت دانش بنیان و دانش محور بوده و چهارراه علوم می باشد، آموزش در صنعت داروسازی بصورت مستمر بوده و باید دائما دانش و آموزش های مرتبط با تولید محصولات دارویی بروز شود.
🔹 دکتر فتحی مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در خصوص امنیت شغلی و توجه به توانمندی های منابع انسانی به ایراد سخنانی پرداختند وی در این راستا از ارتقاء مهارت در نظام آموزشی که منجر به ارتقاء امنیت شغلی می شود یاد کرده و عنوان کردند با ارتقاء مهارت نیروی انسانی تبدیل به سرمایه انسانی برای شرکت می شود.
🔹 دکتر مشایخی نیز ضمن توضیحاتی در خصوص مراکز آموزش بین کارگاهی زیر بنای اقتصاد را نیروی ماهر و زیر بنای نیروی ماهر را آموزش عنوان کردند.
🔹 با اخذ این مجوز شرکت داروسازی شهید قاضی امکان برگزاری دوره های آموزشی مستقل در شرکت را هم بصورت درون سازمانی و هم برون سازمانی با بهره گیری از نیروهای متخصص خود شرکت خواهد داشت و مدارک این دوره ها با تایید سازمان فنی و حرفه ای می باشد.
🔹 در پایان با حضور معاون استاندار از خطوط تولید، آزمایشگاهها، بخش تحقیق و توسعه و انبارهای شرکت بازدید بعمل آمد.


پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *