بازدید آقای دکتر نوروزی و آقای دکتر عطار از شرکت داروسازی شهید قاضی



دکتر عارف نوروزی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با همراهی دکتر عطار مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو) و دکتر افقهی مدیرعامل هلدینگ نفت ، گاز و پتروشیمی تامین( تاپیکو)از داروسازی شهید قاضی بازدید کردند.


در این بازدید که روز پنجشنبه مورخ 1402.9.2 انجام گرفت معاونین و مدیران شستا نیز دکتر نوروزی  را همراهی می کردند.
دکتر باسمنجی مدیرعامل شرکت داروسازی شهید قاضی ضمن خوش آمدگویی به مهمانان و به تشریح جایگاه شرکت و گزارش عملکرد سالهای اخیر و همچنین عملکرد 8 ماهه سال جاری پرداخته و در مورد مشکلات  و موانع  صنعت دارو و طرح های توسعه ای انجام گرفته و در دست اقدام توضیحات جامعی را ارئه دادند.
دکتر عطار مدیر عامل تیپیکو نیز داروسازی شهید قاضی را یکی از بزرگترین و تاثیر گذارترین شرکتهاتی مجموعه تیپیکو اعلام نمودند که از نظر تعدادی و لیتراژ تولید ، بزرگترین شرکت داروسازی کشور در حوزه تولید داروهای تزریقی و بیمارستانی می باشد.
دکتر افقهی مدیرعامل هلدینگ تاپیکو هم ضمن اعلام نکته نظرات در حوزه های تامین منابع مالی ، بر لزوم حفظ نیروهای تخصصی و جلوگیری از خروج کارشناسان و مدیران خبره از شرکتهای تابعه شستا اشاره نمودند.
 دکتر نوروزی مدیرعامل شستا در مورد اجرای طرح های توسعه ای در شرکتهای زیر مجموعه تاکید کرده و اعلام کردند در مورد اجرای طرح های توسعه ای باید بیشتر کار شود تا بعد از تامین نیازهای داخلی به صادرات نیز بتوانیم توجه ویژه کرده و نباید سهم بازار را از دست بدیم . با توجه به رویکرد تولید محصولات تزریقی در شرکت داروسازی شهید قاضی ، توسعه این شرکت یک توسعه ملی بوده و در این راه باید جنگید که بسیار لازم و ضروری است و شستا همه جانبه از شرکت داروسازی شهید قاضی حمایت خواهد کرد همچنین در این شرکت با توجه به بررسی گزارشات روند عملکرد تولید ، فروش و سودآوری و ساختار نیروی انسانی بسیار مناسب است.
تولید محصولات جدید ، انحصاری و با کیفیت افتخار شرکت داروسازی شهید قاضی بوده و باید این شرکت وارد حوزه ی محصولات جدید شده و سبد محصولات تولیدی خود را افزایش دهد .
در ادامه از خطوط تولید انواع سرم، آمپول و ویال ، آزمایشگاههای کنترل کیفیت و بخش تحقیق و توسعه و انبارهای شرکت داروسازی شهید قاضی بازدید بعمل آمد0
دکتر نوروزی پس از بازدید ضمن اعلام رضایت، از عملکرد مدیریت مجموعه از زحمات کلیه همکاران داروسازی شهید قاضی تشکر نموده و از دکتر باسمنجی به عنوان برادری که خدمات ایشان مایه مباهات حوزه سلامت می باشد ، یاد کرده و اعلام نمودند تصویب و حمایت همه جانبه شستا  از توسعه پروژه های جدید این مجموعه پاداش ما به این شرکت می باشد.
همچنین ایشان پروژه های اجرا شده و در دست اجرای این شرکت را کاری حرفه ای و ملی مرتبط با سلامت مردم دانسته که با اخلاق و وجدان کاری انجام شده  بطوریکه هم آبرو ی کشور و اعتباری برای شستا و تیپیکو بوده و هم منبع درآمد و سودآوری برای مجموعه سهامداران شستا می باشد.





پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *