بازدید معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور از شرکت داروسازی شهید قاضی (ره) تبریز



طی سفر معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی به تبریز، وی به همراه مدیر کل دامپزشکی استان از بخش های مختلف شرکت داروسازی شهید قاضی تبریز بازدید نمود


به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، دکتر محمد سبحانی مطلق معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور با همراهی دکتر یحیی شیری پور، مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی و هیأت همراه، از بخش داروسازی دامی و سایر بخش های این مجموعه بازدید نمود.
در این بازدید دکتر باسمنجی، مدیرعامل شرکت داروسازی شهیدقاضی ضمن خوش آمدگویی، گزارشی جامعی از عملکرد  بخش داروسازی دامی، شرکت داروسازی شهید قاضی و همچنین محصولات در دست تولید این شرکت ارائه نمود.
دکتر سبحانی مطلق نیز ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای مجموعه داروسازی شهید قاضی و اقدامات خوب این شرکت در خصوص تولید سرم و داروهای دامی، همکاری تنگاتنگ این مجموعه با مجموعه اداره کل دامپزشکی استان را لازمه توسعه و ارتقاء تولیدات محصولات داروئی و سرمی دامی دانست و اظهار داشت: رویکرد حقیقی مجموعه سازمان دامپزشکی کشور کمک به تولید داخل و حمایت واقعی از تولید کنندگان داخلی است و در این مسیر از هیچ تلاش و همراهی کوتاهی نخواهیم کرد.
در این بازدید از خطوط تولید داروهای دامی، آزمایشگاه‌ها، انبارها، پروژه‌ها و... بازدید به عمل آمد و در طی این بازدید معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی در جریان آخرین شرایط کیفی و تولیدی محصولات دامی شرکت شهید قاضی قرار گرفتند.
لازم به ذکر است داروسازی شهید قاضی یکی از شرکت های داروسازی بزرگ در تبریز و کشور می باشد که علاوه به تولید سرم و داروهای انسانی در زمینه تولید سرم و داروهای دامی نیز فعال بوده و بیش از 30 محصول اختصاصی سرمی و دارویی برای مصارف دامپزشکی تولید می نماید.
 


پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *